Kui olete sisestanud oma parooli valesti kolm korda siis Teie konto ajutiselt lukustatakse turvalisuse eesmärkidel. Enda parooli saab taastada ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil.
Kui Teie konto näib olevat muul põhjusel lukustatud, palun kontrollige oma postkasti ja kontrollige kindlasti ka oma rämpsposti kausta. Kui Te ei ole siiski saanud lisainfot Teie konto kohta või Teie konto on ikka veel lukus, võtke palun ühendust meie klienditoega.
Põhjus võib olla ka selles, et Paf ei osuta enda teenuseid antud riigis kus Te hetkel viibite. Seega praeguseks Teil pole võimalik sisse logida enda mängukontole.
Juhul kui eeltoodu ei aidanud siis palun proovige järgmiseid lahendusi:
- Paf ei luba kasutada VPN või Proxy teenuseid, palun veenduge, et Teil ei ole need teenused aktiivsed.
- Palun ärge kasutage avalikku interneti ühendust (näiteks kohvik/raamatukogu) või hotspot funktsiooni
- Palun proovige sisse logida kasutades teist seadet või brauserit.
- Viimaseks soovitame ka proovida tühjendada enda brauseri küpsised ning vahemälu. Leiate juhendid selle jaoks siin
Kui probleemid jätkuvad, palun võtke ühendust meie klienditoega.